Punkty zwrotne

Punkty zwrotne

O nierównej walce serca z rozumem i o tym, dlaczego warto dostroić się do klienta i odpowiednio reagować na serię „momentów”, które towarzyszą poszukiwaniu auta

11:00–11:20

Proces decyzyjny zakupu auta należy do dłuższych, wieloetapowych doświadczeń, które maja swoja dynamikę i momenty ekscytacji i zadowolenia, ale też frustracji po stronie klienta i sprzedawcy. Sukces takiego procesu nie ogranicza się ze strony sprzedawcy tylko i wyłącznie do sfinalizowania sprzedaży, ale też do kosztów finansowych i czasowych, które do tej finalizacji doprowadziły. W naszej prezentacji opowiemy o tym jak dostroić się do potrzeb klienta, tak, aby nie marnować środków na nieadekwatne działania i nie zniechęcać do siebie klientów – tak, aby mogli w pełni i bez żadnych zakłóceń oddać się przyjemności związanej z poszukiwaniem nowego auta o jakim marzyli od dawna.

 

Prelegenci

    Marta Reducha

    Account Manager

    Kantar TNS

    W badaniach rynku od 2007 roku. Od 2015 w Kantar TNS. Specjalizuje się w testach komunikacji, produktów (w tym NPD) oraz usług, zarówno w formacie B2B, jak i projektach konsumenckich, a także warsztatów strategicznych oraz ko-kreacyjnych (z udziałem konsumentów i ekspertów). Absolwentka Lingwistyki Stosowanej na UW oraz Psychologii Zachowań Rynkowych (studia podyplomowe) tej samej uczelni.

    Robert Bajek

    Account Director, Ekspert w badaniach jakościowych na rynku usługowym

    Kantar TNS

    Posiada 10 lat doświadczenia w badaniach rynkowych, od 2011 w Kantar TNS. Lider złożonych projektów badawczych, segmentacji potrzeb emocjonalnych. Prowadzi projekty dotyczące strategii marki i komunikacji, innowacji oraz badania potrzeb, w różnych kategoriach: Automotive, Finanse, FMCG. Wcześniej pracownik naukowy w Polsce i za granicą (IIASA – Austria, DPRI – Japonia, IGiPZ, Polska). Inżynier (Dr inż. Uniwersytet Kioto, Dept. of Urban Management) i socjolog kultury (mgr Uniwersytet Warszawski, Instytut Socjologii).