Obserwuj, wybieraj, zarządzaj…

Obserwuj, wybieraj, zarządzaj…

...czyli touchpointy w praktyce

11:50–12:10

W ciekawych czasach przyszło nam żyć – konsumenci dysponują coraz większymi możliwościami dostępu do produktów i usług, a firmy, w obliczu oczekiwań wysokich zysków przez udziałowców, tną m.in. budżety marketingowe. Dodajmy do tego rosnącą liczbę możliwych miejsc kontaktu marki z potencjalnym klientem: często dosyć nieoczywistymi, nowymi, niestandardowymi i mamy problem tzw. „krótkiej kołdry”. Dlatego tak ważne jest zarządzanie punktami styku – zarówno w kontekście efektywnego zarządzania budżetem marketingowym, ale także skutecznego dotarcia do potencjalnych konsumentów.

Przez skuteczność należy rozumieć nie tylko wskaźniki ilościowe, jak zasięg, ale także jakościowe. Skuteczny kontakt z marką musi zaistnieć na dłużej w umysłach konsumentów, aby w odpowiednim momencie procesu decyzyjnego dać o sobie znać i sprawić, że marka trafi do koszyka marek rozważanych. Podczas wystąpienia odpowiemy m.in. na pytania: Jak efektywnie zarządzać obecnością marki w touchpointach, żeby maksymalizować efekt? W co inwestować, a gdzie szukać oszczędności? Czy telewizja, outdoor i materiały drukowane wystarczą, a jak w związku z tym mierzyć niemierzalne np. siłę rekomendacji, którą wszyscy monitorujemy na poziomie CSI?

 

Prelegenci

    Magdalena Rumas

    Account Manager

    Kantar TNS

    Z badaniami związana od 2012 roku, od początku w Kantar TNS. Odpowiada za współpracę z największymi firmami z branży Energy i FMCG, ma również doświadczenie w pracy z klientami z sektora Automotive. Apostoł metodologii Connect, specjalizuje się w badaniach touchpointów, konceptów komunikacji i produktów, a także satysfakcji klientów. Absolwentka Ekonomii i Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

    Piotr Chojnowski

    Account Director

    Kantar TNS

    
Z badaniami związany od 1998 roku, w TNS od 2009. Prowadzi projekty dla największych klientów z sektora nowych technologii (telekomunikacja, IT, elektronika). Specjalizuje się w projektach dotyczących B&C (marka i komunikacja) oraz NPD (wprowadzanie nowych produktów i optymalizacja już obecnych na rynku). Absolwent Stosunków Międzynarodowych Collegium Civitas.