Marka własna vs. marka producenta
Marka własna vs. marka producenta
Czy wspieranie budowania marki dealera ma dzisiaj sens?
12:10–12:30
W czasach, gdy posiadanie samochodu wydaje się mieć coraz mniejsze znaczenie dla młodego pokolenia klientów, tym ważniejsze jest budowanie efektywnej strategii marketingowej.
Dotyczy to zarówno producentów, importerów jak i – a może przede wszystkim – dealerów. Pytanie, czy klienta do salonu przyciąga dealer i jego działania promocyjne czy po prostu producent/importer z marketingiem marki, którą oferuje na rynku? Podczas wystąpienia postaram się odpowiedzieć na to pytanie oraz zaprezentować przykłady pokazujące czy marketing dealera może być efektywny.
Prelegenci
![]() Marcin PosłusznyDistrict Manager CEE North Harley-Davidson Menadżer sprzedaży i marketingu rynku motoryzacyjnego. Obecnie, od roku 2012 District Manager na Europę Środkową (Polska, Litwa, Łotwa, Estonia, Ukraina) koncernu motocyklowego Harley Davidson, odpowiedzialny za zarządzanie siecią sprzedaży marki w regionie oraz marketingiem na rynku polskim. W swojej karierze na rynku motoryzacyjnym pracował także w zespole importera samochodów marki Saab, jako osoba zarządzająca sprzedażą i marketingiem na obszarze Polski. W latach 2002-2010 pracował dla autoryzowanego dealera marki Saab w Warszawie, z którym jako dyrektor zarządzający osiągnął pozycję lidera sprzedaży szwedzkiej marki w Europie Środkowo-Wschodniej. |