Marka własna vs. marka producenta

Marka własna vs. marka producenta

Czy wspieranie budowania marki dealera ma dzisiaj sens?

12:10–12:30

W czasach, gdy posiadanie samochodu wydaje się mieć coraz mniejsze znaczenie dla młodego pokolenia klientów, tym ważniejsze jest budowanie efektywnej strategii marketingowej.
Dotyczy to zarówno producentów, importerów jak i – a może przede wszystkim – dealerów. Pytanie, czy klienta do salonu przyciąga dealer i jego działania promocyjne czy po prostu producent/importer z marketingiem marki, którą oferuje na rynku? Podczas wystąpienia postaram się odpowiedzieć na to pytanie oraz zaprezentować przykłady pokazujące czy marketing dealera może być efektywny.

 

Prelegenci

    Marcin Posłuszny

    District Manager CEE North Harley-Davidson

    Menadżer sprzedaży i marketingu rynku motoryzacyjnego. Obecnie, od roku 2012 District Manager na Europę Środkową (Polska, Litwa, Łotwa, Estonia, Ukraina) koncernu motocyklowego Harley Davidson, odpowiedzialny za zarządzanie siecią sprzedaży marki w regionie oraz marketingiem na rynku polskim. W swojej karierze na rynku motoryzacyjnym pracował także w zespole importera samochodów marki Saab, jako osoba zarządzająca sprzedażą i marketingiem na obszarze Polski. W latach 2002-2010 pracował dla autoryzowanego dealera marki Saab w Warszawie, z którym jako dyrektor zarządzający osiągnął pozycję lidera sprzedaży szwedzkiej marki w Europie Środkowo-Wschodniej.