Nagrody

Klucze Jakości to nagrody za najlepszą obsługę klienta w ASO, przyznawane co roku na podstawie wyników badania TNS Garage Quality Check. To niezależny Audyt Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO realizowany przez zespół badań rynku motoryzacyjnego w Kantar TNS. Jest to jedyne tego typu opracowanie dostępne na rynku polskim, zrealizowane na tak dużą skalę i tak szczegółowo opisujące branżę oraz stosowane standardy obsługi posprzedażnej. W tym roku Klucze Jakości zostaną wręczone po raz piąty, a po raz trzeci zostanie przyznana nagroda w kategorii marek premium.

Wręczymy także nagrody laureatom tegorocznej edycji badania Wielki Test Salonów, realizowanego wspólnie z tygodnikiem Auto Świat. Tegoroczny, 14. już Wielki Test Salonów jest największy z dotychczas przeprowadzonych. Tajemniczy klienci Kantar TNS odwiedzili 371 autoryzowanych salonów sprzedaży 22 marek samochodów. Przetestowaliśmy 30% salonów każdej z marek.

Laureaci Kluczy Jakości 2016 za najlepszą obsługę klienta w ASO.

Laureaci Wielkiego Testu Salonów 2016